تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/03/21 - 11:10
کد خبر: 359006

ترم تابستانی دانشگاه‌ها/ مهلت ثبت نام خوارزمی

مقررات، ضوابط و برنامه زمان بندی ترم تابستان ۱۳۹۹ دانشگاه خوارزمی منتشر شد؛ بر این اساس دانشجویان می‌توانند از ۲۴ خرداد ماه تا سوم تیرماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از ایرنا،  روز سه شنبه دانشگاه خوارزمی، ترم تابستانی ۱۳۹۹ در دانشگاه خوارزمی به صورت مجازی برگزار خواهد شد. تمام دانشجویان دانشگاه‌­های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پیام نور و موسسه­‌های غیرانتفاعی مجاز به ثبت­‌نام هستند.

برنامه زمان­بندی ترم تابستان ۱۳۹۹ در دانشگاه خوارزمی

مقررات و ضوابط

اطلاعات تکمیلی در سایت مدیریت آموزش دانشگاه به نشانی ugeducation.khu.ac.ir در دسترس است. بدیهی است مسئولیت رعایت نکردن ضوابط و مقررات برعهده دانشجو است.

طبق دستورالعمل شورای آموزشی دانشگاه همه کلاس‌ها به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار خواهد شد. بر همین اساس مطابق آیین نامه آموزشی کلاس­‌های ترم تابستان در ۴ هفته غیرحضوری و یک هفته امتحان نیز به صورت مجازی برگزار می‌‍شود.

ثبت­‌نام ترم تابستان صرفاً به صورت الکترونیکی و توسط سامانه گلستان دانشگاه خوارزمی قابل انجام است. دانشجویان برای ثبت نام از ۲۴ خرداد تا ۳ تیرماه با استفاده از مرورگر Internet Explore ۷ به لینک golestan.khu.ac.ir مراجعه و بر روی گزینه ثبت نام ترم تابستان کلیک کنند.

دروس دو واحدی ۸ ساعت در هفته، دروس سه­ واحدی ۱۲ ساعت در هفته و دروس چهار واحدی ۱۶ ساعت در هفته تشکیل خواهد شد. حداکثر واحد قابل اخذ در ترم

تابستان ۶ واحد است. همچنین حذف و اضافه در ترم تابستان امکان­­پذیر نیست.

شهریه ترم تابستان پس از ثبت نام و انتخاب واحد از دانشجو اخذ می‌شود و به هیچ عنوان قابل استرداد نیست. در صورت ثبت­‌نام و عدم مراجعه، انصراف و یا حذف دروس انتخاب شده توسط دانشجو به هر دلیل، شهریه واریز شده به هیچ عنوان قابل استرداد نخواهد بود.

در صورتی که درس یا درس­‌هایی به علت نرسیدن به حدنصاب لازم حذف شود، شهریه پرداختی پس از طی مراحل اداری قابل بازگشت خواهد بود. دانشجو در انتخاب واحد باید دقت کافی را داشته باشد تا امتحانات پایان ترم دروس انتخابی تداخل زمانی نداشته باشند.

حضور مجازی دانشجو در تمام جلسه­‌های هر درس­ الزامی است و اگر غیبت دانشجو در هر درس از ۳ جلسه تجاوز کند، مطابق آیین‌­نامه و مقررات آموزشی نمره صفر در آن درس منظور خواهد شد. در صورت ارائه دلیل و تشخیص موجه بودن غیبت تا قبل از شروع زمان آزمون­ های پایان ترم، درس مورد نظر حذف می‌شود.

ضروری است دانشجویان سایر دانشگاه‌­ها در زمان ثبت­‌نام فرم میهمان از دانشگاه مبدا را (که در آن نام دانشگاه مبدا، شماره ملی، عنوان درس، تعداد واحد درسی، شماره نامه ثبتی و تاریخ نامه که به تایید مدیریت امور آموزشی دانشگاه مبدا رسیده است، قید شود) دریافت کرده و در سامانه گلستان بارگذاری کنند. عواقب هر گونه مغایرت در واحدهای اخذ شده توسط دانشجو با فرم میهمان برعهده دانشجو است و دانشگاه هیچ ­گونه مسئولیتی در خصوص تغییر، جابجایی، حذف و مکاتبه با دانشگاه مبدا در خصوص این مغایرت و یا بازگشت شهریه ندارد.

لازم به ذکر است؛ دروس ارائه شده در ترم تابستان به شرح زیر است. ساعت تشکیل کلاس‌ها در فایل پیوست آمده است.

دروس ترم تابستان ۹۹ دانشگاه خوارزمی

شهریه ترم تابستان سال ۹۹ دانشگاه خوارزمی

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
همکاری کشورهای اسلامی برای توقف جنایات اسرائیل/ در دیدارهای نخست وزیر قطر با مقامات کشور چه گذشت؟
انتصاب "صولت مرتضوی" و "سپهر خلجی" در ستاد اجرایی فرمان امام
واکنش ماکرون به بازداشت پاول دوروف موسس تلگرام در فرانسه
چهار نکته کلیدی در بیانات سید مقاومت درباره عملیات اربعین
برنامه کامل بازی‌های جام جهانی فوتسال
چرا تصاویر VAR در بازی‌ها پخش نمی‌شود؟
«دوروف» با پلیس فرانسه همکاری نمی‌کند
حمایت ایران از هر توافق مورد پذیرش مقاومت فلسطین
پیام تبریک پزشکیان برای قهرمانی دختران و پسران کاراته ایران
تغییر مدیریت در استقلال تکذیب شد
جزئیاتی از دیدار پزشکیان با نخست وزیر قطر
سهمیه ایران در لیگ نخبگان کاهش یافت!
گوشی جدید شیائومی لو رفت/ عکس
خبر مهم برای این گروه از معلمان
ستاره استقلال قراردادش را فسخ کرد
پدیده های اجتماعی نباید امنیتی شوند
جاوید رحمان خدمات متعددی به سازمان تروریستی منافقین داشته است
وزیر مسعود پزشکیان خط و مشی‌ها را مشخص کرد
وزیر خارجه قطر با عراقچی دیدار کرد
سقف انتقال وجه کارت‌به‌کارت متغیر شد
نتایج نهایی آزمون دستیاری پزشکی تا پایان هفته اعلام می‌شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top